• Titulinis
  • Paslaugos
  • Patirtis
  • DARBŲ PAVYZDŽIAI
  • Kontaktai
Viešieji ryšiai ir rinkodara

Kodėl žmonės perka internetu?

12/6/2013

0 Comments

 
Kai kurios prekės tiesiog yra labiau pritaikytos pardavinėti internetu (pavyzdžiui, muzika ar programinė įranga), todėl vartotojų įpročius įtakojančių veiksnių prioritetai skiriasi. Dubajuje atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog įtakos turi šie veiksniai:

1. Įtikinimas (prekių aprašymai, svetainės dizainas, reklama);

2. Laiko taupymas;

3. Mažesnės kainos arba galimybė palyginti prekių kainas;

4. Galimybė gauti net ir sunkiai pasiekiamas prekes (pavyzdžiui, pirkimas internetu su siuntimu visame pasaulyje);

5. Kontrolės galimybė (vertinti pirkinių krepšelio vertę iki atsiskaitymo, įvairių su pirkimu susijusių veiksnių kontrolė, pavyzdžiui, siuntėjo pasirinkimas);

6. Galimybė lengvai lyginti prekes ir paslaugas.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Autorius

    Ignė Grincevičiūtė

    Archyvai

    February 2014
    November 2013
    June 2013
    May 2013

    Kategorijos

    All

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Titulinis
  • Paslaugos
  • Patirtis
  • DARBŲ PAVYZDŽIAI
  • Kontaktai