Kai kurios prekės tiesiog yra labiau pritaikytos pardavinėti internetu (pavyzdžiui, muzika ar programinė įranga), todėl vartotojų įpročius įtakojančių veiksnių prioritetai skiriasi. Dubajuje atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog įtakos turi šie veiksniai:
1. Įtikinimas (prekių aprašymai, svetainės dizainas, reklama); 2. Laiko taupymas; 3. Mažesnės kainos arba galimybė palyginti prekių kainas; 4. Galimybė gauti net ir sunkiai pasiekiamas prekes (pavyzdžiui, pirkimas internetu su siuntimu visame pasaulyje); 5. Kontrolės galimybė (vertinti pirkinių krepšelio vertę iki atsiskaitymo, įvairių su pirkimu susijusių veiksnių kontrolė, pavyzdžiui, siuntėjo pasirinkimas); 6. Galimybė lengvai lyginti prekes ir paslaugas.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
AutoriusIgnė Grincevičiūtė Archyvai
February 2014
Kategorijos |