NIKE, Bėgikas Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, Portland, Ore Channel 4, susipažinkite su Superžmonėmis Reklamos agentūra: 4Creative, Londonas Old Spice, raumenų muzika Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, Portland, Ore Coca-Cola, mažo pasaulio mašinos Reklamos agentūra: Leo Burnett, Sydney, Australia Red Bull, Red Bull Stratos Reklamos agentūra: Riedel Communications, Wuppertal, Germany UTEC, transportuojamas vandens generatorius Reklamos agentūra: Mayo Draftfcb, Lima, Peru Water Is Life, Hashtag Killer Reklamos agentūra: DDB, New York JFK Presidential Library, Debesys virš Kubos Reklamos agentūra: The Martin Agency, Richmond, Va Kayak, kambariokai Reklamos agentūra: Barton F. Graf 9000, New York Southern Comfort, Whatever's Comfortable: Beach Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, New York Jeep, GPS to Get Lost Reklamos agentūra: Leo Burnett, Buenos Aires, Argentina Carlton Draught, Beer Chase Reklamos agentūra: Clemenger BBDO, Melbourne, Australia Prime TV, Secret Life of a Call Girl Reklamos agentūra: Draftfcb, New Zealand Ragú, A Long Day of Childhood Reklamos agentūra: Barton F. Graf 9000, New York St. John Ambulance, Helpless Reklamos agentūra: BBH, London ESPN, Team Spirit Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, New York Oreo, Oreo Daily Twist Reklamos agentūra: Draftfcb, New York Dove, Real Beauty Sketches Reklamos agentūra: Ogilvy & Mather, São Paulo, Brazil Intel, The Beauty Inside Pereira & O'Dell, San Francisco Axe, Susan Glenn Agency: BBH, New York Metro Trains Melbourne, Dumb Ways to Die Reklamos agentūra: McCann, Melbourne, Australia
0 Comments
„Kanų Liūtai“ – kasmetinis geriausių reklamų festivalis, rengiamas Kanuose. Šiemet festivalis vyko birželio 16-22 dienomis. Lietuvos didžiuosiuose kino teatruose geriausios video reklamos pristatymas vyksta lapkričio mėnesį. ![]() Svarbiausi du klausimai, kuriuos turėtų pateikti kompanijų atstovai sau, norėdami vystyti rinkodarą internete: „Ko nori mūsų klientai ir kaip galime padėti jiems tai gauti?“ Į pirmąjį klausimą pabandė atsakyti Indijos mokslininkai Dr. Arti Bakhsi, Ankit Sharma ir Yatendra Kumar Singhal, kurie atliko vartotojų poreikių tyrimą. Jo rezultatai: Klientams rūpi interneto svetainės efektyvumas 1. Pasiekiamumas (20,7 proc. respondentų) 2. Privatumas ir apsauga (17,2 proc.) 3. Efektyvios paieškos galimybė (12,5 proc.) 4. Atnaujinama informacija (9,6 proc.) Klientams rūpi produkto charakteristikos 1. Produkto pasiekiamumas (galimybė nupirkti) (29,6 proc.) 2. Prekės ženklo reputacija (22,2 proc.) 3. Informacija apie produktą (18,8 proc.) Klientams rūpi produkto pristatymas 1. Laikas, per kurį atkeliauja prekė (25,6 proc.) 2. Laikotarpis, kuriuo žadama atvežti prekę (18,3 proc.) 3. Siuntinio pristatymo stropumas (16,3 proc.) Klientams rūpi reakcija į skundus 1. Pinigų grąžinimo politika (28,4 proc.) 2. Klientų konsultavimas (21,3 proc.) Kai kurios prekės tiesiog yra labiau pritaikytos pardavinėti internetu (pavyzdžiui, muzika ar programinė įranga), todėl vartotojų įpročius įtakojančių veiksnių prioritetai skiriasi. Dubajuje atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog įtakos turi šie veiksniai:
1. Įtikinimas (prekių aprašymai, svetainės dizainas, reklama); 2. Laiko taupymas; 3. Mažesnės kainos arba galimybė palyginti prekių kainas; 4. Galimybė gauti net ir sunkiai pasiekiamas prekes (pavyzdžiui, pirkimas internetu su siuntimu visame pasaulyje); 5. Kontrolės galimybė (vertinti pirkinių krepšelio vertę iki atsiskaitymo, įvairių su pirkimu susijusių veiksnių kontrolė, pavyzdžiui, siuntėjo pasirinkimas); 6. Galimybė lengvai lyginti prekes ir paslaugas. Įtikinančioje reklamoje neretai būna pateikta tokia informacija, kuri ypatingai sudomina auditoriją. Štai tokių temų sąrašas:
Parašyti gerus tekstus interneto svetainei nelengva, nors daugelis mano priešingai. Naršydami interneto svetainėse, lankytojai nesukoncentruoja dėmesio taip, kaip skaitydami spausdintą tekstą laikraštyje ar knygoje. Jų dėmesys dažnai nukrypsta į pašalines detales, tad, greitai neradę Jūsų svetainėje juos dominančios informacijos, joje neužsibūna ir traukia toliau. Dėl to itin svarbu pasirūpinti kokybiškais internetinio puslapio tekstais.
Dažniausiai lankytojai internetinėje svetainėje apsilanko, paieškos sistemomis (pavyzdžiui, Google) ieškodami vienos ar kitos informacijos, tad, ateidami į internetinį puslapį jie tiksliai žino, kokios informacijos, produkto ar paslaugos ieško. Pirmą kartą apsilankydamas interneto svetainėje, lankytojas užduoda sau du pagrindinius klausimus:
Penki patarimai, kaip parašyti kokybiškus tekstus interneto svetainėms:
|
AutoriusIgnė Grincevičiūtė Archyvai
February 2014
Kategorijos |