• Titulinis
  • Paslaugos
  • Patirtis
  • DARBŲ PAVYZDŽIAI
  • Kontaktai
Viešieji ryšiai ir rinkodara

Kanų liūtai: reklamos favoritai 2013

25/6/2013

0 Comments

 
NIKE, Bėgikas
Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, Portland, Ore
Channel 4, susipažinkite su Superžmonėmis
Reklamos agentūra: 4Creative, Londonas
Old Spice, raumenų muzika
Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, Portland, Ore
Coca-Cola, mažo pasaulio mašinos
Reklamos agentūra: Leo Burnett, Sydney, Australia
Red Bull, Red Bull Stratos
Reklamos agentūra: Riedel Communications, Wuppertal, Germany
UTEC, transportuojamas vandens generatorius
Reklamos agentūra: Mayo Draftfcb, Lima, Peru
Water Is Life, Hashtag Killer
Reklamos agentūra: DDB, New York
JFK Presidential Library, Debesys virš Kubos
Reklamos agentūra: The Martin Agency, Richmond, Va
Kayak, kambariokai
Reklamos agentūra: Barton F. Graf 9000, New York
Southern Comfort, Whatever's Comfortable: Beach
Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, New York
Jeep, GPS to Get Lost
Reklamos agentūra: Leo Burnett, Buenos Aires, Argentina
Carlton Draught, Beer Chase
Reklamos agentūra: Clemenger BBDO, Melbourne, Australia
Prime TV, Secret Life of a Call Girl
Reklamos agentūra: Draftfcb, New Zealand
Ragú, A Long Day of Childhood
Reklamos agentūra: Barton F. Graf 9000, New York
St. John Ambulance, Helpless
Reklamos agentūra: BBH, London
ESPN, Team Spirit
Reklamos agentūra: Wieden + Kennedy, New York
Oreo, Oreo Daily Twist
Reklamos agentūra: Draftfcb, New York
Dove, Real Beauty Sketches
Reklamos agentūra: Ogilvy & Mather, São Paulo, Brazil
Intel, The Beauty Inside
Pereira & O'Dell, San Francisco
Axe, Susan Glenn
Agency: BBH, New York
Metro Trains Melbourne, Dumb Ways to Die
Reklamos agentūra: McCann, Melbourne, Australia
0 Comments

Kanų liūtai: geriausia spausdintinė reklama 2013

25/6/2013

0 Comments

 
„Kanų Liūtai“ – kasmetinis geriausių reklamų festivalis, rengiamas Kanuose. Šiemet festivalis vyko birželio 16-22 dienomis. Lietuvos didžiuosiuose kino teatruose geriausios video reklamos pristatymas vyksta lapkričio mėnesį.
0 Comments

Kas domina pirkėją internete?

12/6/2013

0 Comments

 
Picture
Svarbiausi du klausimai, kuriuos turėtų pateikti kompanijų atstovai sau, norėdami vystyti rinkodarą internete: „Ko nori mūsų klientai ir kaip galime padėti jiems tai gauti?“ Į pirmąjį klausimą pabandė atsakyti Indijos mokslininkai Dr. Arti Bakhsi, Ankit Sharma ir Yatendra Kumar Singhal, kurie atliko vartotojų poreikių tyrimą. Jo rezultatai:
Klientams rūpi interneto svetainės efektyvumas

1.     Pasiekiamumas (20,7 proc. respondentų)

2.     Privatumas ir apsauga (17,2 proc.)

3.     Efektyvios paieškos galimybė (12,5 proc.)

4.     Atnaujinama informacija (9,6 proc.)

Klientams rūpi produkto charakteristikos

1.     Produkto pasiekiamumas (galimybė nupirkti) (29,6 proc.)

2.     Prekės ženklo reputacija (22,2 proc.)

3.     Informacija apie produktą (18,8 proc.)

Klientams rūpi produkto pristatymas

1.     Laikas, per kurį atkeliauja prekė (25,6 proc.)

2.     Laikotarpis, kuriuo žadama atvežti prekę (18,3 proc.)

3.     Siuntinio pristatymo stropumas (16,3 proc.)

Klientams rūpi reakcija į skundus

1.     Pinigų grąžinimo politika (28,4 proc.)

2.     Klientų konsultavimas (21,3 proc.)

0 Comments

Kodėl žmonės perka internetu?

12/6/2013

0 Comments

 
Kai kurios prekės tiesiog yra labiau pritaikytos pardavinėti internetu (pavyzdžiui, muzika ar programinė įranga), todėl vartotojų įpročius įtakojančių veiksnių prioritetai skiriasi. Dubajuje atlikto tyrimo rezultatai parodė, jog įtakos turi šie veiksniai:

1. Įtikinimas (prekių aprašymai, svetainės dizainas, reklama);

2. Laiko taupymas;

3. Mažesnės kainos arba galimybė palyginti prekių kainas;

4. Galimybė gauti net ir sunkiai pasiekiamas prekes (pavyzdžiui, pirkimas internetu su siuntimu visame pasaulyje);

5. Kontrolės galimybė (vertinti pirkinių krepšelio vertę iki atsiskaitymo, įvairių su pirkimu susijusių veiksnių kontrolė, pavyzdžiui, siuntėjo pasirinkimas);

6. Galimybė lengvai lyginti prekes ir paslaugas.

0 Comments

Kas verčia žmones veikti?

12/6/2013

0 Comments

 
Įtikinančioje reklamoje neretai būna pateikta tokia informacija, kuri ypatingai sudomina auditoriją. Štai tokių temų sąrašas:
  1. Uždirbti pinigus
  2. Taupyti pinigus
  3. Taupyti laiką
  4. Mažiau stengtis
  5. Daugiau patogumų
  6. Geresnė sveikata
  7. Švariau gyventi
  8. Vengti skausmo
  9. Susilaukti pagyrimo
  10. Būti populiariam
  11. Būti mėgstamam ir pripažintam
  12. Turėti nuosavybės
  13. Daugiau teigiamų emocijų
  14. Patenkinti smalsumą
  15. Apsaugoti šeimą
  16. Būti stilingam
  17. Turėti gražių daiktų
  18. Skaniai pavalgyti
  19. Būti kaip kiti
  20. Vengti nemalonumų
  21. Vengti kritikos
  22. Būti asmenybe
  23. Apsaugoti reputaciją
  24. Būti apdairiam
  25. Lengviau dirbti
  26. Būti apsaugotam

0 Comments

Tekstų kūrimas interneto svetainėms

12/6/2013

0 Comments

 
Parašyti gerus tekstus interneto svetainei nelengva, nors daugelis mano priešingai. Naršydami interneto svetainėse, lankytojai nesukoncentruoja dėmesio taip, kaip skaitydami spausdintą tekstą laikraštyje ar knygoje. Jų dėmesys dažnai nukrypsta į pašalines detales, tad, greitai neradę Jūsų svetainėje juos dominančios informacijos, joje neužsibūna ir traukia toliau. Dėl to itin svarbu pasirūpinti kokybiškais internetinio puslapio tekstais.

Dažniausiai lankytojai internetinėje svetainėje apsilanko, paieškos sistemomis (pavyzdžiui, Google) ieškodami vienos ar kitos informacijos, tad, ateidami į internetinį puslapį jie tiksliai žino, kokios informacijos, produkto ar paslaugos ieško.

Pirmą kartą apsilankydamas interneto svetainėje, lankytojas užduoda sau du pagrindinius klausimus:

  • ar atvėriau mane dominančią svetainę?
  • ar joje rasiu tai, ko man reikia?
Atsakymus į šiuos klausimus jis privalo rasti jau puslapio ar teksto antraštėje. Internete egzistuoja tik trumputė galimybė sudominti lankytoją, todėl labai svarbu ją išnaudoti ir atkreipti jo dėmesį. Teisingai suformuota antraštė – vienas iš būdų greitai ir tiksliai perduoti reklaminę žinutę apsilankiusiajam Jūsų interneto svetainėje.

Penki patarimai, kaip parašyti kokybiškus tekstus interneto svetainėms:

  1. Nerašykite ilgų ir nuobodžių tekstų. Jei tekstas ilgas – skaidykite jį pastraipomis. Interneto svetainės lankytojas lengviausiai dėmesį sukoncentruoja į 3-5 teksto eilutes pastraipoje. Jei skaitydami parašytą tekstą prarandate koncentraciją, svetainės lankytojus jis domins dar mažiau.

  2. Venkite didžiųjų raidžių. Siekdami atkreipti dėmesį į vieną ar kitą sakinį, nepatyrę rašytojai dažnai jį tiesiog parašo didžiosiomis raidėmis, tačiau žmogui, greitai skaitančiam tekstus internete, priešingai, toks tekstas yra nepastebimas. Norėdami pabrėžti tam tikras teksto dalis, geriau jas paryškinkite ar pabraukite. Tai kartu pravers ir Jūsų svetainės SEO.
     
  3. Nepamirškite to, ką žinote apie savo kompaniją ar jos siūlomas prekes/paslaugas. Viena iš dažniausių kompanijos atstovų, pasiryžusių parašyti tekstus jų interneto svetainei, klaidų – nesugebėjimas įvertinti būsimų lankytojų poreikių. Tai, kas Jums, kaip savo srities žinovams, yra akivaizdu ir net nereikšminga, būsimiems klientams gali būti visiškai nauja ir nežinoma – to vertėtų nepamiršti. Vartodami specifinius savo srities terminus, nepamirškite jų paaiškinti.

  4. Kompanijos rekvizitai turi būti lengvai pasiekiami. Net jei savo svetainei tekstus paruošite tinkamai, svarbu, jog lankytojas lengvai galėtų gauti kompanijos telefono numerį, e. paštą ar sužinoti darbo laiką. Jei susižavėjęs pateikta informacija būsimasis klientas galės tuojau pat su Jumis susisiekti, lengviau pavyks parduoti jam savo prekę ar paslaugą dar iki tol, kol, nuslūgus pirmoms emocijoms, jis pradės domėtis Jūsų konkurentų pasiūlymais.
     
  5. Neatsiejama svetainės tekstų dalis – jos dizainas. Net ir pats geriausias tekstas neteks savo vertės, jei bus netinkamai pateiktas grafiškai. Teksto šriftas, dydis, spalva bei fonas turi neapsunkinti skaitymo. Jei norėdami perskaityti vieną ar kitą informaciją klientai turės prisimerkti, informacinės žinutės perteikimas suprastės. Taip pat svarbus ir grafinis puslapio dizainas.  Netvarkingas ir grafiškai nepatrauklus puslapis atstums būsimą klientą net nepradėjus skaityti svetainės antraštės, ar tuo labiau ilgesnio teksto.

    Be abejonės, parašyti tekstai turi būti be loginių ar gramatinių klaidų ir sudominti Jūsų puslapio lankytojus. Rinkdamiesi patyrusio specialisto paslaugas, sutaupysite laiko ir pasieksite geresnių rezultatų.
Patyręs tekstų kūrimo specialistas, visų pirma, susidarys Jūsų tikslinės rinkos portretą, o tada, atsižvelgdamas į jos psichologinius bruožus, parengs informaciją, pasieksiančią ir patrauksiančią būsimus klientus.
0 Comments

    Autorius

    Ignė Grincevičiūtė

    Archyvai

    February 2014
    November 2013
    June 2013
    May 2013

    Kategorijos

    All

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Titulinis
  • Paslaugos
  • Patirtis
  • DARBŲ PAVYZDŽIAI
  • Kontaktai